Iets nieuws: korte verhalen!

07-03-2014 16:17

Na nu een paar keer mee te hebben gedaan aan schrijfwedstrijden voor korte verhalen, wil ik dit nu gaan doorvoeren op mijn website. Daar heb ik echter wel jouw hulp voor nodig!

 

Wat is het idee?

Ik wil graag dat de bezoekers van mijn website ideeen opbrengen voor korte verhalen. Weet jij een leuk onderwerp? Of juist één die lastig lijkt? Of misschien weet je een leuke beginzin... geef dit aan mij door en ik ga er een kort verhaal van maken! Hoe kort, mag jij aangeven. Als leidraad: één A4 in Word is ongeveer 650 woorden. 

Je kunt jouw idee doorgeven door onder Korte verhalen een idee te plaatsen, of via het feedback formulier (anoniem) onder de subkop Ideeen!.

 

Ik zal proberen elke week een onderwerp uit te kiezen en daar een verhaal over te schrijven. Je mag met zoveel ideeen komen als je wilt, wanneer je maar wilt.

 

Alvast bedankt voor jullie inbreng!

 

Daphier